آتلیه معروف کودک

بهترین آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی نوزاد در منزل

اتلیه کودک

اتلیه بارداری

آتلیه عکس باردرای

بهترین آتلیه بارداری

عکاسی نوزاد در منزل

آدرس اتلیه بارداری شهرک غرب 

اتلیه کودک09120251325

شماره تماس بهترین آتلیه کودک021-88563341

عکاسی از کودکان و ثبت یک یادگاری جذاب

امروزه عکاسی حرفه ای رشد چشمگیری داشته است. بسیاری از افراد مایلند تا مهمترین رویدادهای زندگی خود را با کمک یک آتلیه عکاسی حرفه ای ثبت کنند 

عکاسی هنری است از گذشته در میان مردم، علاقه‌مندان بسیاری داشته است. ثبت رویدادها و لحظات مهم زندگی در آتلیه از عکس بارداری، عکس‌های نوزاد، کودکی و ... در آتلیۀ سویل استدیو و توسط عکاس‌های حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

عکاسی درگذشته

درگذشته هر فردی می‌توانست دوربین به دست بگیرد و تصاویر یادگاری از وقایع مهم زندگیش تهیه کند؛ اما امروزه کیفیت و زیبایی عکس برای افراد اهمیت بسیاری دارد. همین است که  افراد علاقه‌مند به دنبال آتلیه یا عکاس متخصصی می‌گردند تا از صحنه‌های مهم زندگی‌شان تصاویر جذاب‌تری تهیه کنند. تا آن لحظات را برای همیشه ماندگار کنند.

عکاسی بارداری

برای مادران، دوران بارداری یکی از مهمترین زمانهای زندگی می‌باشد. زنان به ظاهر خود اهمیت بسیاری می‌دهند و تغییر این ظاهر در زمان بارداری همراه با رشد موجودی زنده در وجودشان باعث می‌شود که مشتاق ثبت هر لحظۀ این تحول عظیم در زندگی باشند. به این ترتیب بسیاری از مادران باردار از ماه سوم بارداری مایل به ثبت لحظات بارداری خود می‌باشند و در بسیاری از مواقع پدر خانواده نیز با آنها همراهی می‌کند. تصاویر سه نفره از پدر، مادر و نوزاد متولد نشده همواره جذابیت زیادی برای والدین جوان داشته‌؛ و زوج‌های جوانی که این لحظه‌های ناب را تجربه می‌کنند علاقه‌مند هستند که از این روزهای خاص یادگاری در آلبوم خود داشته باشند.

این لحظات به یاد ماندنی پس از تولد نوزاد با تصویربرداری از نوزاد و بعد از آن عکس‌برداری از کودک ادامه پیدا می‌کند  لحظات شیرین زندگی تکرار نمیشوند پس بهتر است که این لحظات را به دست توانای عکاسان ماهر و با تجربۀ سویل استدیو بسپارید تا برای همیشه آنها را ماندگار کنند.

عکاسی از نوزاد

عکس‌برداری از نوزادان امروزه به صورت فانتزی و به کمک دکورهای جذاب و زیبا صورت می‌گیرد. طراحی این دکورها و فیگورهای مختلف انواع مختلفی از مناظر و تصاویر را پیش روی شما قرار می‌دهد.

عکاسی کودک

 عکاسی تخصصی کودک

عکاسی از کودکان ثبت یادگارهایی زیبا از زیباترین لحظات کودکان شما می‌باشد. از این لحاظ عکاسی از یک کودک نیازمند تخصص و ظرافت‌های ویژه‌ای است که ما در سو استدیو در طی سالها این تجربه را داریم که آن را انجام دهیم. شما می‌توانید انواع دکورهای داخلی را سفارش دهید یا از کودک خود در فضای بیرون عکس تهیه کنید.

اتلیه کودک