آتلیه معروف کودک

بهترین آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی نوزاد در منزل

اتلیه کودک

اتلیه بارداری

آتلیه عکس باردرای

بهترین آتلیه بارداری

عکاسی نوزاد در منزل

آدرس اتلیه بارداری شهرک غرب 

اتلیه کودک09120251325

شماره تماس بهترین آتلیه کودک021-88563341

ما میدانیم که شما برای ثبت بهترین لحظات زندگی تان نزد ما می آئید. ما به انتخاب شما احترام گذاشته و برای رفاه حال شما عزیزان ، متناسب با نوع عکاسی و دکورهای انتخابی ، زمانی را رزرو می نمائیم. ساعت کاری سویل استودیو همه روزه از ساعت 11:00 الی 19:00 میباشد.

لطفا جهت رزرو وقت با شماره تلفن 88563341 یا موبایل 09120251325 تماس حاصل فرمائید. جهت ارتقای سطح کیفی عکس ها، استفاده بهینه از وقت رزرو شده و آگاهی از وسایل مورد نظر ، قبل از تشریف فرمایی حتما موارد قید شده در قسمت وسایل مورد نیاز را مطالعه فرمائید.

جهت قطعی شدن وقت رزرو شده ، مبلغی را واریز و متعاقب آن شماره پیگیری را به ما اعلام می فرمائید. استودیو سویل ورودیه ندارد و مبلغ مذکور بعنوان قسمتی از پرداختی نهایی محسوب خواهد گردید.

در صورت عدم امکان حضور در ساعت مقرر ، خواهشمند است جهت انجام هماهنگی های لازم ، مراتب را 48 ساعت قبل از وقت رزرو شده به ما اطلاع دهید. برای اطلاع از آدرس دقیق استودیو سویل و انتخاب مسیرهای مناسب تردد ، به قسمت تماس با ما مراجعه فرمائید.

جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و نیز رفاه حال شما عزیزان ، تمهیداتی تدارک دیده شده تا در صورت صلاحدید، نسبت به انتخاب عکس های مورد نظر، بلافاصله پس از اتمام فرآیند عکاسی ، اقدام فرمائید.