آتلیه معروف کودک

بهترین آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی نوزاد در منزل

اتلیه کودک

اتلیه بارداری

آتلیه عکس باردرای

بهترین آتلیه بارداری

عکاسی نوزاد در منزل

آدرس اتلیه بارداری شهرک غرب 

اتلیه کودک09120251325

شماره تماس بهترین آتلیه کودک021-88563341

انتخاب آتلیه کودک - قسمت بیست و هفتم: نورپردازی

از مهارت های مبنایی که در عکاسی اهمیت دارد، نورپردازی است، به همین منظور نورپردازی در آتلیه کودک نیز اهمیت خاص خود را دارد، نورپردازی در آتلیه کودک روش ها و تکنیک های خاص خود را دارد، نورپردازی در عکاسی کودک موجب می شود که عکس ها از زیبایی دو چندان و جذابیت خاصی برخوردار باشند، عکاس ها با توجه به تخصص و تجربه ای که در زمینهٔ نورپردازی عکس کودک دارند، نورپردازی آتلیه کودک را انجام می دهند.

 

منابع نور نورپردازی در آتلیه کودک

منبع نورهایی که برای نور پردازی  آتلیه و به ویژه در آتلیه عکاسی کودکان استفاده می شود نورهای مصنوعی هستند که به آن ها فلاش گفته می شود، نور این فلاش ها بسیار زیاد و در حدود 5800 کلوین است، اگر دوربین عکاسی به خوبی تنظیم گردد نورها حالت زنده و پویایی را به عکس ها خواهند بخشید، البته تلطیف نورها نیز با وسایلی مثل چتر می تواند ایده خوبی باشد فلاش هایی که در آتلیه عکاسی کودک به کاربرده می شود در دو نوع نور اصلی و نور فرعی می باشند.

 

نورپردازی در آتلیه کودک اهمیت خاص خود را دارد، نورپردازی در آتلیه کودک روش ها و تکنیک های خاص خود را دارد که نیازمند افراد متخصص و با تجربه است.

اهمیت نورپردازی در آتلیه کودک

نورپردازی در آتلیه کودک بسیار پر اهمیت است که می توانیم در این زمینه به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

  • نورپردازی مناسب در آتلیه کودک سبب خواهد شد که لطافت و زیبایی کودک و نوزاد شما در عکس ها حفظ شود و حالت پویایی به خود بگیرد.
  • عکاس حرفه ای می تواند نورپردازی ها را به گونه ای انجام دهد که زیبایی های کودک از جمله لپ آن ها بیشتر برجستگی پیدا کند.
  • در نورپردازی های آتلیه کودکان می توان با استفاده از نورپردازی خاص و دادن خطوط تیره و روشن به عکس کودک تصویر جالبی را خلق کرد.
  • گاهی اوقات می توان در نورپردازی ها عکس ضد نور ایجاد کرد یعنی با تاباندن نور از پشت سوژه فضای تاریک را چیره کرد و عکس هنری زیبایی را خلق کرد.
  • می توان از نورها با ترکیب های مختلف و متفاوت در عکاسی استفاده کرد.

حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید که آتلیه منتخب از امکانات نورپردازی مناسبی به همراه کادر حرفه ای برای استفاده از آن ها برخوردار باشد.

نورپردازی در آتلیه کودک اهمیت خاص خود را دارد، نورپردازی در آتلیه کودک روش ها و تکنیک های خاص خود را دارد که نیازمند افراد متخصص و با تجربه است.