آتلیه معروف کودک

بهترین آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی نوزاد در منزل

اتلیه کودک

اتلیه بارداری

آتلیه عکس باردرای

بهترین آتلیه بارداری

عکاسی نوزاد در منزل

آدرس اتلیه بارداری شهرک غرب 

اتلیه کودک09120251325

شماره تماس بهترین آتلیه کودک021-88563341

انتخاب آتلیه کودک - قسمت بیست و پنجم: ژست و فیگوردهی

می توان گفت ذاتاً عکاسی کاری هنری و جذاب و در عین حال در بعضی از مواقع سخت می باشد. عکاسی دارای یک سری قواعد و خصوصیات منحصر به فرد می باشد که باید عکاسان به آن توجه کنند. سختی این کار در گرفتن عکس کودک و فیگور دهی عکس کودک بسیار نمایان می شود. فیگور دهی عکس کودک به دلیل آنکه کودک فرمان پذیری بالایی ندارد سخت است مخصوصا اگر سن کودک بسیار پایین باشد و یا در دوران نوزادی به سر ببرد. در ادامه به عکاسی از کودک و چگونگی فیگور دهی به او بیشتر صحبت خواهیم کرد.

فیگور دهی عکس کودک

همانطور که در مقدمه عنوان شد فیگوردهی عکس کودک بسیار سخت می باشد. این فیگور دهی برای نوزادان بسیار سخت تر می باشد زیرا آن ها بطور مداوم در حال جست و خیز هستند و کار بسیار سختی است که بتوانیم حواس آن ها را به جایی متمرکز نماییم تا عکسی زیبا و تقریبا با یک فیگور خاص از آن ها بیاندازیم. البته راه هایی برای این کار وجود دارد و می شود عکس هایی با کیفیت از آن ها انداخت. عکاسان علاوه بر فیگور دهی عکس کودک باید به آتلیه و محیطی که از کودکان عکس را در آنجا می گیرند توجه نمایند زیرا این محیط می توان کم و کاستی های فیگور دهی را برطرف نماید.

فیگور دهی عکس کودک را می توان یکی از کار های سخت دانست.فیگور دهی عکس کودک در عین سختی کاری نشد نیست و با مطالعه این مقاله میتوانید به نکات لازم آن پی ببریدچگونه فیگور دهی عکس کودک را انجام دهیم؟

همانطور که در بالا عنوان شد گرفتن عکس کودک و فیگور دهی به عکس او سخت می باشد، اما کار نشد ندارد و راه های مختلفی برای آن وجود دارد. یک سری ایده ها وجود دارند که برای گرفتن عکس کودک از آن ها استفاده می شود. به طور مثال برای گرفتن عکس نوزاد خود می توانید زمانی که او در خواب است از او عکس بگیرید و یا سعی کنید با توجه به چیزی که او از آن خوشش می آید حواسش را در امتداد دوربین به طرف آن بخشی که میخواهید جلب نمایید. چناچه کودک شما سن بالاتری داشت می توانید به او وعده دهید اگر چنانچه در زمان گرفتن عکس به حرف های عکاس و شما گوش دهد چیزی را که دوست دارد برای او تهیه می کنید.

در کل می توان گفت فیگور دهی به عکس کودک دارای راه کارهای متفاوتی می باشد که تجربه عکاس نیز در آن کاراست. نمونه فیگور های متفاوتی وجود دارد که می توانید برای عکس کودک خود به کار ببندید.

فیگور دهی عکس کودک را می توان یکی از کار های سخت دانست.فیگور دهی عکس کودک در عین سختی کاری نشد نیست و با مطالعه این مقاله میتوانید به نکات لازم آن پی ببرید