آتلیه معروف کودک

بهترین آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی نوزاد در منزل

اتلیه کودک

اتلیه بارداری

آتلیه عکس باردرای

بهترین آتلیه بارداری

عکاسی نوزاد در منزل

آدرس اتلیه بارداری شهرک غرب 

اتلیه کودک09120251325

شماره تماس بهترین آتلیه کودک021-88563341

انتخاب آتلیه کودک - قسمت هفدهم: دکور ساده و شیک

عکاسی در گذشته یک کار لذت بخشی بود که معمولاً هم باید برای چاپ کردن عکسی مدت ها صبر می کردید. اما امروزه با روی کار آمدن آتلیه ها هر پدر و مادری می تواند به راحتی انتخاب آتلیه کودک خود را انجام داده و در کوتاه ترین زمان عکس ها را دریافت کند و حتی دغدغهٔ این را نداشته باشد که آیا عکس های کودکشان با کیفیت است یا خیر، چرا که می توانند بهترین ژست او را انتخاب و چاپ کنند.

 

توجه به دکوراسیون آتلیه کودک

زمانی که قصد دارید عکسی از کودک خود را در آتلیه های مخصوص کودکان بیاندازید، در اولین قدم مراحل انتخاب آتلیه کودک به دکوراسیون آتلیه کودک حتماً توجه کنید. دکوراسیونی که برای آتلیهٔ کودکان طراحی می شود می تواند در هنگام انتخاب آتلیه یکی از عوامل مهم باشد؛ چرا که گاهی اوقات ممکن است شما هنگام انتخاب آتلیه کودک دکوری خاص با تم رنگی خاص را در نظر داشته باشید.

دکور یکی از عناصر مهم در آتلیه کودک است. انتخاب یک دکور زیبا و شیک در آتلیه کودک مورد نظر شما می تواند تأثیر بسزایی بر روی زیبایی عکس کودکتان داشته باشد.

دکور آتلیه کودک ساده باشد یا پر زرق و برق؟

زمانی که شما مراحل انتخاب آتلیه کودک را به اتمام می رسانید باید یک مسئله دیگر را در نظر بگیرید و آن هم نوع دکور آتلیهٔ کودک می باشد. آتلیهٔ کودک با داشتن دکوری ساده و در عین حال شیک می تواند زیبایی و جذابیت عکس کودک را چند برابر کند. به عنوان مثال گذاشتن سبدی چوبی که طرحی کلاسیک دارد می تواند دکوری ساده و شیک را خلق کند. یا نمونه ای دیگر که برای نوزادان کاربرد دارد استفاده از حوله ای سفید با گل های نرگس است که می تواند ایدهٔ خوبی برای دکوری ساده و شکیل باشد. به طور کلی می توان گفت، از آنجا که کودکان به نوبهٔ خود جذابیت خاصی دارند، پس بهتر است دکوراسیون آتلیه های کودک ساده تر باشند تا عکسی که از کودک گرفته می شود چهرهٔ نازنین آن را بیشتر جلوه دهد. در واقع دکوراسیونی که برای آتلیهٔ کودک در نظر گرفته می شود فقط منظره ای را به وجود می آورد که عکس را کمی زیباتر جلوه دهد و بی روح نباشد. از این رو دکور ساده بسیار زیباتر بوده و جذابیت تصویر را چند برابر می کند.