آتلیه معروف کودک

بهترین آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی نوزاد در منزل

اتلیه کودک

اتلیه بارداری

آتلیه عکس باردرای

بهترین آتلیه بارداری

عکاسی نوزاد در منزل

آدرس اتلیه بارداری شهرک غرب 

اتلیه کودک09120251325

شماره تماس بهترین آتلیه کودک021-88563341

چرا مراجعه به آتلیه عکس کودک گزینه‌ی بهتری برای ثبت خاطرات است؟

همه پدر و مادرها علاقه دارند که خاطرات لحظه به لحظه بزرگ شدن فرزندشان را در قالب عکس‌ها و فیلم‌های یادگاری ثبت کنند. اما چون با اصول عکاسی از کودکان آشنایی ندارند، نمی‌توانند عکس‌های جذابی از کودکان خود بگیرند. اما در آتلیه عکس کودک ، عکاسان حرفه‌ای می‌توانند بهترین عکس‌ها را از خاطرات دوران کودکی فرزندتان برای شما تهیه کنند.

بنابراین اگر دوست دارید خاطرات بی‌نظیر کودکی فرزندتان را برای همیشه ثبت کنید. سعی کنید آتلیه عکس کودک مناسبی را برای این کار انتخاب کنید. یک آتلیه عکس کودک مناسب باید ویژگی‌هایی داشته باشد که فرزند شما از رفتن به آتلیه استقبال کند. و عکاسی در آتلیه برایش جذاب باشد.

اگر دوست دارید آلبوم رشد فرزندتان آلبومی کامل و جامع باشد. بهتر است در سال اول زندگی خود ماهی یک بار به آتلیه عکس کودک مراجعه کنید. این کار باعث می‌شود که یک پازل دوزاده تایی از سال اول زندگی کودکتان را برای او به یادگار نگه دارید. در سال‌های بعد نیز می‌توانید در جشن تولدها و مناسبت‌های خاص عکس‌های آتلیه‌ای از فرزندتان تهیه کنید. البته برای ثبت خاطرات لحظه به لحظه از زندگی فرزندتان به عکس‌های آتلیه‌ای اکتفا نکنید. سعی کنید هر روز از بازی و شیرین کاری فرزندتان عکس بگیرید. در پایان هر ماه نیز بهترین آن‌ها را چاپ کنید.

آتلیه عکس کودک

اگر به تمام آنچه که تا کنون بررسی کردیم عمل کنید. در پایان هر ماه دو یا چند برگ آلبوم رشد فرزندتان با عکس‌های جذابی پر خواهد شد. که با یک عکس آتلیه‌ای به پایان می‌رسد. اما برای انتخاب یک آتلیه عکس کودک باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. در ادامه ویژگی‌های یک آتلیه تخصصی عکس کودک آورده شده است.

ویژگی‌های ضروری یک آتلیه عکس کودک

اکسسوری‌های عکاسی مناسب

یک آتلیه عکس کودک باید محیط مناسبی برای عکاسی داشته باشد. زیرا استفاده از اکسسوری‌های عکاسی می‌تواند عکس‌های زیباتری را برای فرزند شما ایجاد کند. هر چند خود شما هم معمولا بسته به مراسمی که عکس از آن تهیه می‌کنید. وسایل تزیینی و شیکی را به همراه خود به آتلیه عکس کودک می‌برید. اما زمینه‌ی فانتزی و سایر اکسسوری‌های عکاسی می‌توانند نقش موثری در زیبایی عکس‌های شما ایفا کند. حتی اگر آتلیه‌ای که به آن مراجعه می‌کنید اکسسوری‌های فانتزی نداشته باشد. به صاحب آتلیه پیشنهاد کنید که اکسسوری‌های مناسب هر جشن را تهیه کنند.

گرفتن عکس طبیعی از کودک

یکی از دلایل معمولی که باعث می‌شود کودکان دوست نداشته باشند برای عکس گرفتن به آتلیه بروند، اذیت شدن آن‌ها است. بنابراین گرفتن عکس‌های طبیعی از کودکان باعث می‌شود که رغبت زیادی به گرفتن عکسهای آتلیه‌ای از خود نشان دهند. بنابراین اگر محیط آتلیه به گونه‌ای باشد که کودک شما بتواند در آن بازی کند. عکاس می‌تواند عکس‌های طبیعی در حین بازی از فرزندتان بگیرد. اگر کودک شما تفاوتی را بین عکاسی در منزل و عکاسی آتلیه‌ای احساس نکند. قیافه‌ای طبیعی و شاد در عکس‌ها خواهد داشت.

آتلیه عکس کودک

تم عکاسی مناسب

اگر در مناسبت خاصی قرار است به آتلیه عکس کودک مراجعه کنید. بهتر است تم عکاسی مناسبی را عکس فرزندتان انتخاب کنید. به عنوان مثال در عکس یلدای کودک خود تم هندوانه و یا در جشن هالوین تم هالوین را برای عکس‌های فرزند خود انتخاب کنید. برای زیباتر شدن عکس‌ها نیز می‌توانید لباس فرزند خود را با تم عکاسی مورد نظرتان ست کنید. همچنین وسایل تزیینی و گل سرهای زیبا را با تم عکاسی مورد نظرتان ست کنید. این کارها باعث می‌شود عکس‌های یادگاری فرزند شما زیبا شده و به شکل خاطره ماندگاری ثبت شود.

کادر حرفه‌ای عکاسی

اگر فرزند شما سن کمی دارد مطمئنا عکاسی از او سخت است. زیرا معمولا درکی از عکس آتلیه‌ای ندارد. بنابراین آتلیه عکس کودک شما باید کادر حرفه‌ای داشته باشد. یک عکاس حرفه‌ای می‌تواند عکس‌های زیبایی از کودکتن در سنین مختلف برای شما تهیه کند.

عکاسی از کودکان در فضای باز

عکاسی در فضای باز یکی از ایده‌های جدید عکس‌های آتلیه‌ای است. این ایده هم برای کودکان و هم برای عروس و دامادها مناسب است. با توجه به اینکه کودکان معمولا از بازی در فضای باز استقبال می‌کنند. بنابراین می‌توانید آتلیه عکس کودک مناسبی را انتخاب کنید که فضای مناسبی برای عکاسی در فضای باز داشته باشد. حتی اگر آتلیه عکس کودک انتخابی شما باغ یا فضای باز مناسبی نداشته باشد. می‌توانید از عکاس بخواهید تا در روز معینی با شما به پارک مراجعه کند. البته اگر قرار است در پارک عکاسی کنید. روزی در وسط هفته را انتخاب کنید تا فضای پارک نسبتا خلوت باشد. نکته‌ی دیگری که در رابطه با عکاسی در فضای باز باید به آن توجه شود. مناسب بودن آب و هوا است.

عکاسی طبق علاقمندی کودک

هیچ چیز به اندازه اسباب‌بازی‌های مورد علاقه فرزند شما او را خوشحال نمی‌کند. بنابراین تهیه عکسی از فرزندتان در کنار اسباب‌بازی‌هایش عکسی فوق‌العاده را برای فرزندتان رقم می‌زند. زیرا کودکان معمولا احساسات خود را در چهره‌ی خود نشان می‌دهند. بنابراین یک کودک شاد عکس زیبایی نیز خواهد داشت. هر چند عروسک‌های مختلفی معمولا در آتلیه عکس کودک وجود دارد. اما سعی کنید برای راحتی فرزندتان چند تا از عروسک‌ها و اسباب بازی‌های او را نیز به همراه خود ببرید.

آتلیه عکس کودک