آتلیه معروف کودک

بهترین آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی نوزاد در منزل

اتلیه کودک

اتلیه بارداری

آتلیه عکس باردرای

بهترین آتلیه بارداری

عکاسی نوزاد در منزل

آدرس اتلیه بارداری شهرک غرب 

اتلیه کودک09120251325

شماره تماس بهترین آتلیه کودک021-88563341

آشنایی با آتلیه کودک و روشهای عکاسی از کودک

آتلیه کودک چیست؟ دلیل رشد روز افزون استقبال مردم از آتلیه ها چیست؟ چرا باید برای ثبت لحظات یادبود از کودک خود به آتلیه کودک مراجعه کنیم؟

دلیل استقبال از آتلیه کودک توسط والدین چیست؟ همانطور که میدانید، کودکان کم سن و سال بی حوصله و بازیگوش هستند و برای آنها قرار گرفتن در یک وضعیت خاص و ثابت ماندن برای گرفتن عکس اندکی مشکل است. عکاسی از کودک نیازمند صبر و حوصله و مهارت است؛ بنابراین بسیاری از والدین تمایل دارند در کنار عکسهای شخصی که به عنوان یادگاری ثبت میکنند، از لحظات زندگی فرزندان خود، عکسهای حرفه ای تری نیز ثبت کنند. اینجاست که صحبت از آتلیه کودک به میان می آید.

آتلیه کودک و عکس کودک

قطعاً هر آتلیه عکاسی نمیتواند در زمینه عکس کودک فعالیت کند. عکاس کودک باید شرایط خاصی داشته باشد. از جمله اینکه یک عکاس کودک باید بتواند با کودکان ارتباط دوستانه برقرار کند تا بتواند عکس دلخواه خود را در میان شیطنتهای کودکان ثبت کند. همچنین زیبایی عکس کودک تنها به هنر و دقت عکاس کودک محدود نمیشود و برای ثبت عکس زیبا، عکاس کودک باید به دکوراسیون خاص و طراحی های گرافیکی دسترسی داشته باشد.بنابراین یک آتلیه خوب کودک باید امکانات ویژه ای داشته باشد.

عکاسی کودک

دکوراسیون عکاسی

یکی از پایه های یک آتلیه کودک خوب، داشتن دکوراسیونهای متنوع و مناسب برای عکاسی از کودکان در هر سن و سالی است. قرار دادن کودکان در زمینه های فانتزی، کارتونی و ... از جمله این فضاها می باشد. به طور معمول آتلیه کودک در زمان تعیین وقت عکاسی از والدین درباره علاقه مندی های کودک به کارتونها یا شخصیتهای خاص سوال میکند تا زمینه های متناسب با علاقه کودکان یا والدین را در عکسها بگنجاند. در این مواقع از والدین خواسته میشود چنانچه کودکشان لباس یا عروسکی از فضای دلخواهش دارد، در زمان عکاسی از کودک همراه او کنند. به عنوان مثال کودکی که به یک ابرقهرمان علاقه مند است ممکن است عروسکها، لباسها و لوازم خاص آن شخصیت را در میان لوازمش داشته باشد که میتواند در عکس استفاده شود.

اتلیه کودک

نکات مهم عکاسی از کودک

در زمینه عکس برداری از کودکان نکات مهمی وجود دارد.

اولین مسئله این است که کودکان عکس برداری در فضای باز را به فضای بسته آتلیه کودک ترجیح میدهند. علت این مسئله روشنایی فضا و نور محیط است. پس فضای آتلیه باید دلباز و روشن باشد. همچنین باید نور مناسب برای عکاسی استفاده شود.

 لوازمی که برای عکاسی در آتلیه کودک استفاده میشود میتواند بسیار متفاوت باشد. اسباب بازی ها و عروسک ها یا بالشت هایی با طرحهای زیبا و پارچه های نرم پشمی میتواند انتخاب مناسبی باشد. قرار دادن کودک در میان عروسکهای پشمالو و رنگارنگ نیز میتواند طرح جالبی باشد.

عکس کودک

 استفاده از برخی از تصاویر میتواند به کمک فتوشاپ صورت بگیرد اما بهتر است که از لوازم موجود در آتلیه و اسباب بازی ها و عروسکهای خود کودک برای این کار استفاده شود تا عکس بیادماندنی تر شود. همچنین میتوانید با کمک لباسها، کودک را در قالب شخصیتهای کارتونی، ابرقهرمانها یا شغل های مختلف نیز در آورید. به عنوان مثال لباس آتشنشان به تن کودک کرده و در کنار ماشین آتشنشانی و لوازم بازی مرتبط از او عکس بگیرید.

عکاسی از نوزادان

نوزادان دو هفته اول زندگی خود را در خواب سپری میکنند. این زمان میتواند برای گرفتن عکسهای بیاد ماندنی از آنها فرصت خوبی باشد؛ اما بیاد داشته باشید در عکاسی از کودکان تازه متولد شده از فلش دوربین استفاده نکنید. نور فلش میتواند برای چشم کودک مضر باشد.