آتلیه معروف کودک

بهترین آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی نوزاد در منزل

اتلیه کودک

اتلیه بارداری

آتلیه عکس باردرای

بهترین آتلیه بارداری

عکاسی نوزاد در منزل

آدرس اتلیه بارداری شهرک غرب 

اتلیه کودک09120251325

شماره تماس بهترین آتلیه کودک021-88563341

چگونه عکس کودک خود را با استفاده از فتوشاپ به شخصیت‌های جنگ ستارگان تبدیل کنید

آیا کودکانتان جنگ ستارگان را دوست دارند ؟ آیا عکاسی کودک  را دوست دارید ؟ اگر این طور باشد ، یک فرصت عالی برای پیوستن به نیروها و تبدیل بچه‌های شما به قهرمانان جنگ ستارگان با دادن سلاح جنگ ستارگان به آن‌ها است .

عکاسی کودک

تنها چیزی که لازم است این نیرو را بیدار کنید این سه قدم است : 

۱. تنظیمات

۲. گرفتن عکس کودک

۳. شمشیر خود را با استفاده از فتوشاپ روشن کنید.

نکته کلیدی : پریدن 

مرحله 1: راه اندازی

برای راه‌اندازی , شما می‌خواهید مطمئن شوید که عکس‌ کودک به صحنه جنگ ستارگان نزدیک هستند. فقط تصویری از بچه‌های خود نگیرید که در آشپزخانه ایستاده بودند . بچه‌هایتان سرگرمی زیادی خواهند داشت ، بنابراین زمانی را برای راه‌اندازی صرف کنید. 

لباس ها

شما می‌توانید لباس‌هایی برای کودکان خود در آمازون بخرید . این لباس‌ها در این برنامه آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

• لوک اسکای واکر
• ری
• کایلورن
• شمشیر نوری

کل هزینه‌های گمرکی ۴۰ تا ۷۰ دلار

مکان :

برای مکان , شما می‌خواهید جایی پیدا کنید که شبیه یک صحنه در فیلم‌های جنگ ستارگان باشد . راحت‌ترین مکان برای استفاده آتلیه کودک یا یک پارک با درختان است ، و هیچ آثار قابل توجه انسانی در آن ساخته نشده است.

مرحله 2: گرفتن عکس 

عکس های اکشن

برای عکس‌های اکشن ، شما می‌خواهید از یک سرعت شاتر سریع حداقل ۱ / ۵۰۰ هزار ثانیه استفاده کنید و دوربین خود را به حالت عکاسی پیوسته تنظیم کنید . این کار به شما اجازه می‌دهد تا عمل مبارزه را متوقف کنید و چندین عکس را به ترتیب بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین عمل را ثبت می کنید.

پرتره‌ها

برای پرتره‌ها ، به کودکان خود چند ژست حماسی بدهید تا انجام دهند. برای دادن ایده‌هایی برای ژست خلاقانه ، یک جستجوی تصاویر گوگل برای شخصیت جنگ ستارگان انتخاب کنید . این به کودک شما کمک می‌کند تا بیشتر وارد شخصیت شود . برای مثال ، برخی برای ری وجود دارد. 

اتلیه کودک

ویرایش پایه برای تصویر

بعد از اینکه تصویر را ضبط کردید ، باید کمی تنظیمات را در تصویر ایجاد کنید تا آن را برجسته‌تر کنید . این کار می‌تواند در ادوبی لایت روم انجام شود و مرحله نهایی قبل از اینکه عکس شما آماده رفتن به فتوشاپ برای ساختن شمشیر نوری باشد ، است . برای نگاه کردن به جنگ ستارگان ، چند ویرایش اساسی مانند افزایش کنتراست و شفافیت به نگاه خشنی که جنگ ستارگان به آن شناخته شده است کمک خواهد کرد.

عکس کودک

توجه داشته باشید تفاوت های قبل و بعد از این تصویر با ایجاد چند ویرایش اولیه در ادوبی لایت روم.

مرحله 3 : شمشیر خود را در فتوشاپ بالا ببرید

اضافه کردن شمشیر نوری آخرین و آخرین گام در تبدیل کودک به شخصیت جنگ ستارگان رویاهای آن‌ها است . این فرآیند باید زمانی پنج دقیقه در هر عکس انجام شود که شما چند بار آن را انجام دادید. 

بخش ۱ : آماده‌سازی لایه

با ایجاد یک لایه کپی با فشار دادن CTRL / CMD + J شروع کنید. 

عکاسی از کودک

آیکون را برای ایجاد یک لایه جدید یا لایه تنظیم انتخاب کنید و از آن منو انتخاب کنید . سپس اسلایدر سبکی را حرکت دهید تا آن را سیاه کند.

عکاس کودک

CTRL / CMD + E را برای ادغام لایه تنظیم و کپی کردن لایه انتخاب کنید . سپس ، حالت ترکیبی بر روی صفحه نمایش تنظیم کنید.

عکاسی کودک در منزل

در این نقطه , لایه‌های شما آماده برای اضافه کردن شمشیر نوری هستند .

بخش ۲ : اضافه کردن شمشیر نوری با استفاده از ابزار قلم‌مو

ابزار قلم‌مو را انتخاب کرده و اندازه و سختی قلم‌مو را تنظیم کنید . اندازه قلم مو بر اساس  اندازه شمشیر نوری و تصویر شما متفاوت است . سختی قلم‌مو را تقریبا ۵۰ %تنظیم کنید. 

اتلیه معروف کودک

از ضربه‌های قلم‌مو استفاده کنید . نقطه انتهایی شمشیر نوری را انتخاب کنید , سپس کلید shift را پایین نگه دارید ، و روی انتهای دیگر شمشیر نوری کلیک کنید تا یک خط صاف بکشید . این خطوط را چندین بار تکرار کنید تا شمشیر نوری را با ضربه‌های قلم‌مو پر کنید . شما احتمالا باید ضربه‌های برس فرم آزاد را حول پایه شمشیر نوری اضافه کنید تا آن را پر کنید .

شمشیر نوری را روشن کنید

گام بعدی به شما این امکان را می‌دهد که شمشیر نوری را روشن کنید . با انتخاب CTRL / CMD + J سه بار ایجاد لایه هایی از لایت تکراری ایجاد کنید، سپس Blur > Blur Gaussian< Filter را انتخاب کنید. اما هر لایه برای تنظیم شعاع متفاوتی تنظیم خواهد شد . برای این تصویر ، ما از 5 ، ۱۵ ، ۳۵ ، ۷۵ برای هر لایه مربوطه استفاده کردیم . توجه داشته باشید که مقدار تاری گاوسی مورد نیاز ممکن است براساس اندازه تصویر شما متفاوت باشد . این عدد را در صورت لزوم تنظیم کنید تا اطمینان حاصل شود که شمشیر نوری به خوبی می درخشد. 

اتلیه تخصصی کودک

تمام لایه‌های تکراری را انتخاب کنید ( پس‌زمینه را انتخاب نکنید ) ، و آن‌ها را با فشار دادن CTRL / CMD + E ادغام کنید . سپس حالت ترکیبی را به صفحه نمایش تنظیم کنید .

بهترین عکاسی کودک

اضافه کردن رنگ به شمشیر نوری:

اکنون زمان آن است که رنگ خود را به شمشیر نوری اضافه کنید . آیکون را برای ایجاد یک لایه جدید یا لایه تنظیم انتخاب کنید و گزینه برای موازنه رنگ را انتخاب کنید . به طوری که ماسک برش را فعال کنید تا تنها رنگ را به شمشیر نوری اضافه کنید ، نه کل تصویر . شما می‌توانید هر رنگ انتخابی خود را انتخاب کنید ، اما در این مثال ، ما با سبز کار می‌کنیم .

شما می‌خواهید انتخاب رنگ را به هر گزینه برای سایه‌ها , Midtones و کارهای مهم اضافه کنید . اسلایدر رنگ را براساس ترجیحات رنگی برای شمشیر نوری تنظیم کنید . برای این عکس ، ما سایه‌ها ، midtones و هایلایت ها را در حدود +۶۵ قرار می‌دهیم .

معروف ترین اتلیه کودک

شمشیرنوری اکنون کامل است ، اما هنوز یک گام مهم دیگر برای گرفتن یک عکس واقعی وجود دارد . باید کمی نور به سوژه اضافه کنید که از شمشیر نوری خارج می‌شود

بخش ۳ : نور انعکاسی از شمشیر نوری را اضافه کنید

پس‌زمینه یا لایه پایه را انتخاب کنید . برای ایجاد یک لایه پر یا تنظیم ، و انتخاب گزینه برای موازنه رنگ ، روی آیکون کلیک کنید . همان رنگ را انتخاب کنید که برای شمشیرنوری استفاده می‌کردید ، اما این بار همانطور که رنگ سایه‌ها ، Midtones و کارهای مهم را تنظیم می‌کنید ، بهترین کار را خواهید کرد اگر بر رنگ اطراف هایلایت ها بیشتر از سایه‌ها یا Midtones تاکید کنید . برای این عکس , ما از سایه‌ها +۳۲ ، Midtones +۳۸ ، و هایلایت ها استفاده کردیم .

قیمت عکاسی کودک

یک ماسک بردار اضافه کنید و سپس CTRL / CMD + I را انتخاب کنید تا تمام تعادل رنگ را پنهان کند . ابزار قلم‌مو را انتخاب کرده و آن را یک برس لبه نرم با پیچیدگی اطراف +۱۸ بسازید . این به شما این امکان را می‌دهد که یک بازتاب ملایم از نور به بخش‌هایی از تصویر بزنید که آن را واقع‌بینانه جلوه می‌دهد.

عکاسی نوزاد

پاداش- جدی پریدن

یک نکته که ممکن است بخواهید در عکس جنگ ستارگان خود استفاده کنید ، یک جدی jumping است . با چند ترفند ساده می‌توانید این توهم را به طور جدی به سمت بالا به هوا پرتاب کنید .

اول ، دقت کنید که از یک سه‌پایه به عنوان دوربین استفاده کنید تا به دوربین کاملا ثابت برای دو عکس متفاوت نیاز داشته باشید . شما می‌توانید Jedi را در همان زمان از روی یک صندلی بردارید که دشمن او شمشیرنوری را تاب می‌دهد . سپس صندلی را بردارید و یک عکس از همان صحنه را بگیرید ، اما این بار بدون صندلی یا کاراکترها در عکس ( استفاده از سه‌پایه برای تنظیم تصویر بعدا مهم است).

عکس دوم باید به استثنای پس‌زمینه خالی باشد ، زیرا به شما اجازه می‌دهد تا صندلی را از تصویر اصلی بیرون بیاورید.

این کار در فتوشاپ انجام شده‌است .

با باز کردن هر دو عکس به عنوان لایه شروع کنید . شما می‌خواهید پس‌زمینه لایه بالایی عکس را انتخاب کنید ، و روی Layer >Layer Mask > Reveal all کلیک کنید .

عکاسی بارداری

ابزار قلم‌مو را انتخاب کرده و اطمینان حاصل کنید که رنگ پیش‌زمینه شما روی سیاه تنظیم شده‌است ، که به شما اجازه می‌دهد تا لایه بالایی را برای نشان دادن برخی از لایه‌های پایه بردارید . اگر رنگ پیش‌زمینه شما به سفیدی رنگ سیاه تنظیم شود ، می‌توانید با کلیک روی X آن را به سیاه تغییر دهید . به سادگی روی صندلی کلیک کنید ( مطمئن شوید که روی ماسک نقاشی می‌کنید نه لایه ) تا ناپدید شود .

عکاسسی کودک - عکاسی سویل

تاثیر شمشیر نوری را از بالا اضافه کنید ، و شما توهم یک جدی را دارید .

عکاسی سویل

در زیر برخی مثال‌های اضافی از تصاویر نهایی این پروژه جنگ ستارگان به شما ارائه می‌شود تا ایده‌های اضافی برای عکس‌های اکشن و پرتره‌های شما به ارمغان آورد .

اتلیه کودک - عکاسی کودک عکاسی سویل - عکاسی کودک

عکاسی کودک - عکاسی بارداری

اتلیه معروف کودک - عکاسی سویل

اتلیه تخصصی کودک - عکاسی کودک

بالاخره

شما می‌توانید این فرآیند را در ویدئوی کوتاه دنبال کنید .

نکته : از همکارم در این مقاله , دیوید کاهل تشکر می کنم .

سعی کنید نیرو را در خانواده خود با دادن یک شمشیر نوری و پیروی از این برنامه آموزشی بیدار کنید . علاوه بر این ، با هر نوع پروژه عکاسی سرگرم‌کننده دیگری که شما با فرزندانتان یا خانواده خود داشته‌اید ، صحبت کنید . اگر این کار را انجام دهید ، تصاویر خود را به اشتراک بگذارید ، ما دوست داریم آن‌ها را ببینیم !

مطالب بیشتری را از دسته تولید ما بخوانید

نوشته : پاول فانتانلی