آتلیه معروف کودک

بهترین آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی نوزاد در منزل

اتلیه کودک

اتلیه بارداری

آتلیه عکس باردرای

بهترین آتلیه بارداری

عکاسی نوزاد در منزل

آدرس اتلیه بارداری شهرک غرب 

اتلیه کودک09120251325

شماره تماس بهترین آتلیه کودک021-88563341

ژست عکس ولنتاین کودک ژستی همراه با عشق و رنگ

احتمالا شما هم بارها برای گرفتن عکس‎های عاشقانه دو نفره به همراه همسرتان به آتلیه مراجعه کرده‌اید. مخصوصا اگر اولین ولنتاینی باشد که همراه هم هستید. اما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که تهیه عکس ولنتاین از کودکان نیز بسیار بی‌نظیر است. در این مطلب از سویل استودیو سعی کرده‌ایم نمونه‌هایی از ژست عکس ولنتاین کودک را جمع‌آوری کنیم.

کودکان عاشق رنگ‌های شاد هستند. بنابراین تهیه عکسی از آن‌ها که رنگ و بوی عشق داشته باشد. بسیار جذاب خواهد بود. در این میان ولنتاین بهترین بهانه برای گرفتن عکس‌های خاص و زیبا با ژست عکس ولنتاین کودک است. بی شک این عکس جلوه‌ی خاصی به آلبوم خاطرات کودکتان نیز می‌بخشد. بنابراین اگر قصد دارید رنگ و بوی عاشقانه‌ای به آلبوم رشد فرزندتان ببخشید. ولنتاین امسال سعی کنید عکسی با طعم عشق و تم قرمز برای او تهیه کنید. این عکس می‌تواند مزین اتاق خواب فرزندتان نیز باشد.

ژست عکس ولنتاین کودک ژستی همراه با عشق و رنگ

هر چند عکس‌های ولنتاین می‌توانند به صورت خانوادگی نیز تهیه شوند تا نشان دهنده عشق بین اعضای خانواده باشند. اما انتخاب ژست عکس ولنتاین کودک نیز در کنار این عکس‌ها می‌تواند زیبایی وصف ناپذیری داشته باشد. در ادامه با سویل استودیو همراه باشید تا نمونه‌هایی از زیباترین و بهترین ژست عکس ولنتاین کودک را با هم ببینیم.

اگر امسال اولین ولنتاین فرشته کوچولوی شما است. می‌توانید به دلخواه خودتان تم صورتی یا قرمز برای او انتخاب کرده و از المان‌های ولنتاین با همین تم در عکس او استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که چون فرزند شما هنوز نوزاد است. بنابراین بهتر است از المان‌های نرم در انتخاب ژست عکس ولنتاین کودک برای او استفاده کنید. در حالت کلی می‌توان گفت خرس عروسکی نرم گزینه بهتری برای گرفتن عکس ولنتاین از نوزاد شما است.

ژست عکس ولنتاین کودک

اگر فرزندان شما دو قلو هستند شانس بهتری برای انتخاب ژست عکس ولنتاین کودک دارید. زیرا عکس ولنتاین دو فرشته کوچولو در کنار هم زیباتر خواهد شد. برای زیبایی هر چه بیشتر عکس فرزندانتان می‌توانید از ریسه‌های قلبی شکل به رنگ قرمز و لباس قرمز استفاده کنید. برای جلوه دادن به عکس فرزندان خود نیز می‌توانید از قلب‌های نمدی یا اسباب بازی و جعبه‌هایی با طرح قلب و متناسب با تم ولنتاین استفاده کنید.

ژست عکس ولنتاین کودک

اگر دو قلوهای شما پسر هستند نیز می‌توانید ژست عکس ولنتاین کودک مناسبی را برایشان انتخاب کنید. تنها کافی است لباس‌هایی با تم ولنتاین برای آن‌ها انتخاب کرده و از المان‌های مختلفی مثل ریسه‌های عمودی با طرح قلب استفاده کنید. برای اینکه جلوه‌ی عکس فرزندان شما زیباتر باشد. از آن‌ها بخواهید همدیگر را بغل کنند. و با خنده و صمیمیت خاطره ولنتاین خود را با یکدیگر ثبت نمایند.

ژست عکس ولنتاین کودک

عکس‌هایی که با المان‌های عکاسی خاصی گرفته می‌شوند. معمولا زیبایی چندین برابری ایجاد می‌کنند. از این رو یک ژست عکس ولنتاین کودک برای دختر کوچولوی شما قرار گرفتن او در سطل قرمزی است که با پتو یا پارچه خزدار سفید پوشیده شده باشد. در این حالت از راحتی کودکتان اطمینان حاصل کنید. سپس با شعر خواندن و گفتن کلمات زیبا کاری کنید که لبخند بر لبان او نقش ببندد. همچنین استفاده از قلب‌های ریز و درشت را در زمینه عکس فراموش نکنید.

ژست عکس ولنتاین کودک

اگر صاحب یک دختر و یک پسر هستید می‌توانید از خاص‌ترین مدل‌های ژست عکس ولنتاین کودک برای گرفتن عکس ولنتاین از کودکانتان استفاده کنید. زیرا عشق خواهر و برادری آن‌ها برای همیشه در ذهن و قلبشان باقی می‌ماند و این عکس هم به عنوان نمادی از عشقشان در خاطرات دوران کودکیشان ثبت می‌شود.

به عنوان یک مدل خاص از ژست عکس ولنتاین کودک می‌توانید از لباس‌های همسرتان برای پسر کوچولوی خود استفاده کنید تا حالت مردانه‌ای به او بدهید. چند شاخه گل یا شکلات هم می‌تواند به عنوان پیشکش او به خواهرش در دست چپ یا راست او قرار بگیرد.

ژست عکس ولنتاین کودک

نکته‌ی قابل توجهی که در این زمینه وجود دارد این است که در صورتی می‌توانید این ژست عکس ولنتاین کودک را برای فرزندان خود انتخاب کنید که پسر شما از دخترتان بزرگتر باشد. اما اگر برعکس این قضیه برای فرزندان شما صادق است. می‌توانید ژست عکس نشسته و ساده‌ای را برای آن‌ها انتخاب کنید. یا در صورتی که دختر کوچولوی شما توانایی بغل کردن برادرش را داشته باشد. می‌توانید از او بخواهید که برادرش را بغل کند یا ببوسد.

ژست عکس ولنتاین کودک

اگر حوصله کودک شما هنگام ژست گرفتن سر می‌رود. می‌توانید تنها از المان‌های عکاسی برای ژست عکس ولنتاین کودک خود استفاده کنید. سپس از او در حال بازی کردن عکس بگیرید. یک ایده‌ی ساده و جالب برای گرفتن عکس‌های ولنتاین استفاده از تیر عشق در عکس است. این تیر معمولا از جنس پارچه اکلیل دار یا نمد تهیه می‌شود.

ژست عکس ولنتاین کودک

اگر دختر کوچولوی شما عاشق پرنسس‌های افسانه‌ای است مطمئنا از ایده چتر عشق برای ژست عکس ولنتاین کودک استقبال خواهد کرد. این چتر از آویزهای قلبی زیبایی تشکیل می‌شود که خانم کوچولوی شما را مانند یکی از پرنسس‌ها نشان می‌دهد. در حالت کلی می‌توان گفت دست شما در انتخاب ژست عکس کودک دختر بازتر است. زیرا می‌توانید از ناز و عشوه کوچولوی خودتان نیز در عکس‌ها استفاده کنید.

ژست عکس ولنتاین کودک

در صورتی که هر یک از مدل‌های ژست عکس ولنتاین کودک را دوست داشته باشید. می‌توانید با مراجعه به سویل استودیو زیباترین عکس‌ها را با قیمتی مناسب برای فرزند خود تهیه کنید.