آتلیه معروف کودک

بهترین آتلیه کودک

آتلیه عکاسی کودک

عکاسی نوزاد در منزل

اتلیه کودک

اتلیه بارداری

آتلیه عکس باردرای

بهترین آتلیه بارداری

عکاسی نوزاد در منزل

آدرس اتلیه بارداری شهرک غرب 

اتلیه کودک09120251325

شماره تماس بهترین آتلیه کودک021-88563341

آشنایی با ویژگی های آتلیه بارداری

آتلیه بارداری با عکاسی از خانم های باردار این دوران زیبا را برابشان ماندگار می کند. در آتلیه بارداری لباس های مخصوص بارداری موجود است.

یکی از زمان هایی که برای هر خانمی با اهمیت است و ثبت لحظات آن بسیار خوشایند خواهد بود دوران بارداری می باشد. آتلیه بارداری با عکاسی از خانم های باردار این دوران زیبا را برابشان ماندگار می کند تا با دیدن عکس های آن لذت این لحظات را به یاد بیاورند. امکاناتی که در آتلیه ی بارداری موجود است برای ثبت عکس های زیبا از این دوران کمک خواهد کرد.

آتلیه بارداری

یک آتلیه ی بارداری خوب باید از ویژگی هایی برخوردار باشد تا همه زحمت به دوش مادر نباشد. آتلیه بارداری با دارا بودن لباس های مخصوص در زمینه بارداری مانند تورهای بارداری و حریر می تواند در برجسته کردن شکم و نشان دادن زیبایی آن نقش مهمی ایفا کند. البته لباس های خود را که تمایل دارید با آن ها عکس بگیرید می توانید همراه خودتان بیاورید. استفاده از حریر و تور می تواند در زیباتر کردن عکس موثر باشد. با هر لباسی که عکس گرفته اید می توانید بعد از به دنیا آمدن نوزاد، همان لباس را در حالی که فرزند خود را به آغوش گرفته اید استفاده کنید و عکس های قبل و بعد از به دنیا آمدن نوزاد را کنار هم قرار دهید. این مدل عکس در آتلیه تخصصی بارداری بسیار با استقبال روبه رو می شود. برخی خانم ها از عکس جنین که برای بار اول گرفته اند در عکس های بارداری خود استفاده می کنند. اگر فرزند دیگری دارید می توانید در آتلیه بارداری او را نیز در آغوش بگیرید و با استفاده از مدل هایی که آموزش داده می شود عکس های زیبایی به یادگار بگذارید.

در آتلیه ی بارداری این امکان فراهم شده است که همراه همسر خود نیز عکس بگیرید و از لباس ها یک دست و یا مخالف برای این منظور استفاده کنید. به کار بردن پرسنل خانم در آتلیه بارداری سبب شده است که بتوان عکس های زیبایی در این دوران داشته باشید.

آتلیه بارداری

(به استناد قوانین موجود از انتشار عکسهای بارداری معذوریم ، لطفا برای دیدن نمونه کار بارداری با آتلیه هماهنگ کنید 88563341 سویل استودیو)

بهترین زمان برای رفتن به آتلیه بارداری

بهترین زمان برای رفتن به آتلیه ی بارداری زمانی است که برجستگی شکم مشخص باشد و آنقدر کوچک نباشد که در عکس مشخص نباشد. البته نباید آن را به ماه های آخر موکول کرد چون عکس گرفتن برای مادر مشکل خواهد بود و شکم بسیار بزرگ است، طوری که برای عکس گرفتن مناسب نخواهد بود. هفته 35 بارداری زمان خوبی برای رفتن به آتلیه بارداری است.